Another day in Kuta. - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu Another day in Kuta. - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu

Another day in Kuta.

Door: cindyvandijk

Blijf op de hoogte en volg Cindy

11 Juli 2011 | Indonesië, Bali

Haha wat een nacht vannacht in de sky garden! Een super mooie tent met veel verdiepingen met allerlei verschillende soorten muziek! Wat een mafkezen daar zeg!! haha! Die chinezen kunnen niet dansen die Australiers zijn helemaal gek en vreselijk dronken en er staan allerlei indo hoertjes in de club op klantjes te wachten. gekkenhuis daar!! Priscilla voelde zich op een gegeven moment echt niet lekker dus we zijn naar huis gegaan. Ze slaapt bij mij een paar deuren verder, dus dat is makkelijk.
Vandaag een rustig dagje hier in Kuta! vanmorgen lekker relaxed gedaan na een zware nacht. Ik had de was opgehaald bij de laundry service. Het was helemaal gestreken, opgevouwen end. en dat voor maar 2 euro! haha lekker hoor! De rest van de dag heb ik op t strand gelegen samen met Priscilla. Daarna een uur lang een full body massage in een van de salons hier! en lekker burritos gegeten! Heerlijk dat ik hier weer lekker andere dingen kan eten dan rijst! Op java heb ik alleen maar Nasi, bami en soto (sort soep) op.

Ik heb net de ferry gereserveerd voor morgen! Ik ga naar Gili Trawantan toe. en van daar uit na een aantal dagen naar gili meno of gili air en daarna naar Lombok. Aan het einde van de vakantie nog Bali rond en van Denpassar naar Jakarta vliegen op de 28ste en dan in de nacht van 28 -29ste van Jakarta naar huis vliegen!

de tijd gaat echt super hard zeg!! het is hier geweldig!! het is zo'n ervaring om dit lekker alleen te doen!! heerlijk!

kus

• 11 Juli 2011 - 15:26

Yvonne:

cin, ben zo blij dat het bevalt!!
    heerlijk daar he! en gili is zo mooi!snorkelen!! wij zaten als je het eilandje op komt aan de rechterkant. is iets rustiger ...
    xx

• 11 Juli 2011 - 16:04

Neeltje:

Klinkt goed.... !!!! ;-)

• 11 Juli 2011 - 16:30

Je Pappie:

Lieverd wat is er nou te zien op die kleine eilandjes?