onderwaterwereld - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu onderwaterwereld - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu

onderwaterwereld

Door: cindyvandijk

Blijf op de hoogte en volg Cindy

15 Juli 2011 | Indonesië, Gili Trawangan

Gisteren de hele dag bij het duikcentrum rondgehangen! eerst in het zwembad oefenen en daarna 's middags pas met een bootje de zee op.
We zijn met een klein groepje met duikers en instructeurs tot 12 meter diep de zee in gegaan. Daar was schitterend koraal! Ik heb wel een stuk of 6 van die hele grote zeeschildpadden gezien. maar ook trompetvissen en vissen in alle kleuren en maten. Maanvissen, van die bolle vissen, en nog veel meer! stippen, strepen, geel groen, blauw en rood!!! echt super mooi! Super!! Na het duiken gingen waren we bijna met de boot terug bij het strand en voer ie zo tegen een andere boot aan! er brak een heel stuk van onze boot af en we zaten met twee boten aan elkaar vast! De stroming was te sterk en we kwamen niet los. Uit eindelijk zijn we met z'n allen met alle gasflessen enzo naar de andere boot gegaan en van daar uit meegesleept door een andere boot en daarna naar de kust gebracht!!! hahaha wat een belevenis weer! Echt indo stijl!

Toen ik terug kwam van het duiken ben ik weer met de groep nederlanders (vier gasten en een stelletje) uit eten geweest en we hebben weer lekker bij een strandtentje wat gedronken! Zij gaan vandaag snorkelen met z'n allen met zo'n bootje dus vandaag ga ik mee!
Ja het is hier zo gezellig!! Ik kom iedereen weer tegen die ik eerder tegen was gekomen ergens in Java of op Bali! echt zo grappig!

Nou ik ga snel ontbijten en een onderwatercamera kopen om foto's te maken van het snorkelen vandaag! want van mijn duik heb ik geen foto's en dat is jammer!

ik schrijf snel weer!
Kus Cin

• 15 Juli 2011 - 05:59

Leonie:

super gaaf meis! Let wel op met onderwater camera dat je de kleure op de foto niet goed te zien zijn! Ik zeg als je terug ben lekker date in scheveningen :) met rosetje erbij :p en jou fotos en verhalen! Geniet nog lekker dikke kus

• 15 Juli 2011 - 07:02

Yvonne:

he Cin,

leuk man! hoelang blijf je daar nog?
    En wat is je volgende bestemming??

xx

• 15 Juli 2011 - 10:35

Cindy Van Dijk:

hey Yvon!

Morgen wordt het sengigi Lombok! Aantal dagen in Lombok en dan de laatste week wel in Bali hoor!
    kus cin

• 15 Juli 2011 - 19:35

Trudie:

Geweldig wat je allemaal meemaakt joh...ik heb ook gedoken op Curacao, dus ik weet hoe cool het is!...geniet van je reis! doei