ben ik weer! - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu ben ik weer! - Reisverslag uit Lombok, Indonesië van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu

ben ik weer!

Door: cindyvandijk

Blijf op de hoogte en volg Cindy

17 Juli 2011 | Indonesië, Lombok

ja hoor! Daar ben ik weer.
Allereerst zijn jullie natuurlijk heel erg benieuwd hoe het snorkelen was vrijdag! Het was super! we hebben met een groepje van 7 gesnorkeld op drie verschillende plekken rond de Gili eilanden. Wat gegeten op Gili Air en daarna weer terug! Ik heb zo'n lol met die Nederlanders!! echt super gezellig! S avonds hebben we heel romantisch met z'n zevenen gegeten op t strand! was zo mooi! Daarna zijn we weer naar een feestje geweest in een van de tenten aan t strand! heel leuk. Gewoon jammer dat het er weer op zit in Gili Trawangan.

Zaterdag ochtend ben ik met de boot naar Lombok gegaan. Ik zou naar Sengigi gaan maar heb mn plan gewijzigd! Ik hoorde van mensen dat Kuta Lombok veel mooier zou zijn. Om een uur of half twaalf kwam ik aan hier in Kuta. het is een klein dorpje met een pinautomaat. laat die nou net niet werken. Ik had geen geld bij me dus ik heb een scooter gehuurd om naar de andere dichtst bijzijnde pin te gaan (25km verderop).
Het is echt super grappig om hier op het eiland met een scooter rond te trekken! echt leuk! S avonds ben ik met twee andere meiden die alleen reizen en naast en tegenover mij zitten uit eten gegaan. De ene is Engels en de ander Deens. Eenmaal in het restaurant schoof eigenlijk een Engelse jongen aan. En Voila we hebben een clubje van vier bij elkaar geraapte alleen reizigers.
We zijn s avonds nog wat gaan drinken. Ik was aan de thee omdat ik die hele dag al keelpijn had! heel irritant.

Vanmorgen hadden we afgesproken om met zn vieren naar een surfspot te gaan maar ik werd wakker met nog ergere keelpijn. Ik ben naar de dokter gegaan hier en die zeggen dat ik in de tweede fase zit met ontstoken amandelen. Mijn rechter amandel is heel dit en rood en de linker valt mee. Ze wilde me van alles aansmeren. eigenlijk een injectie in mn kont, pijnstillers, zwelling remmers en antibiotica.
Nu slik ik antibiotica en de pillen tegen de zwelling. Ik kan bijna niet eten en heel moeilijk slikken vandaag was ik een aantal keer duizelig. Ik heb nog ff gescooterd, toen het nog gewoon ging. Maar daarna ben ik op bed gaan liggen en heb eigenlijk ong 4 uur geslapen.
ik ga straks weer met Sarah, Posey en Andy uit eten. maar ik neem wel een Soto (indo soepje) denk ik.
Laten we hopen dat mn amandelen nu wel beter worden en niet erger.

Kus Cin

  • 17 Juli 2011 - 10:54

    Leonie:

    balen dat dat nu net komt! Beterschap meid! Hier in nl heerst ook griep ben 3dagen flink beroerd geweest rust lekker uit en we horen je weer! Dikke kus ook va rob

  • 17 Juli 2011 - 20:20

    Neeltje:

    Geen bericht is goed bericht! Dat betekent dat je een echte reiziger bent ;-) Heerlijk al die mensen die je tegenkomt!!! Geniet ervan!!
    Ik hoop dat die ontsteking snel over is en dat je weer snel 100% op en top kan gaan en staan waar je wilt!!

    Liefs

  • 18 Juli 2011 - 08:26

    Pa:

    Hoi Cin, Internet lag er een dag uit, vervelend die Amanda eh amandelen, zo blijf je toch nog aan je zus denken. Hopelijk gaat het snel over, kop op lieverd, maar je red het wel. Je bent al weer over de helft, gaat snel he en ik denk steeds extra aan je als het liedje "just the way you are" op de radio komt. Liefs van Trudie en mij

  • 18 Juli 2011 - 12:24

    Suus:

    Hey Cin,
    Zo ik ben net terug van vakantie en ik ging even kijken op je weblog.
    Wat een geweldige reis maak je.
    Echt super!! Leuk om het allemaal te lezen.
    Ik zei toch dat je het helemaal geweldig gaat vinden en natuurlijk heel veel mensen gaat ontmoeten. Wel heel vervelend dat je zo ziek bent. Beterschap!
    Wat ga je nog allemaal doen? Nog naar Ubud? x Suus

  • 18 Juli 2011 - 12:36

    Marion:

    Hoi Cindy,
    Hoe gaat het met je, heb nog veel pijn ??
    Is de zwelling in je keel al wat minder ?
    Doe vooral een beetje rustig aan de komende dagen.
    We leven met je mee !
    Kusjes, mama en Arie.

  • 18 Juli 2011 - 16:00

    Bas:

    Hey Cin,

    Onder de indruk van je avonturen hoor!
    Knap dat je er zomaar alleen op uitgaat. Ik zie dat je geniet en dat je de hele wereld alleen aan kan als het erop aankomt. Dat geeft volgens mij genoeg energie en kracht voor je eigen wereld...jouw leven!
    Veelplezier en beterschap
    x

  • 18 Juli 2011 - 16:54

    Marije:

    Beterschap ! Daar zit je nou ff absoluut niet op te wachten ! Hoop dat het meevalt allemaal

    groetjes

  • 19 Juli 2011 - 07:19

    Marion:

    Hoi Cindy,
    Het is nu 19 juli 9.00 uur.
    Hoe gaat het met je, voel je je al weer wat beter ?
    We hopen straks weer iets van je te lezen.

    Groetjes,
    Arie en mama.

  • 19 Juli 2011 - 13:50

    Cindy Van Dijk:

    Thanks voor jullie lieve reacties!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Lombok

Java- Bali- Lombok

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2011

jogja! the end!!!

26 Juli 2011

Laatste dagje Bali

25 Juli 2011

back in Kuta.

23 Juli 2011

sweet Lovina

21 Juli 2011

balian ketut Liyer
Cindy

Actief sinds 18 Juni 2011
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 25935

Voorgaande reizen:

12 Juli 2016 - 12 Augustus 2016

Hongkong, Vietnam en Filipijnen

14 Juli 2015 - 14 Augustus 2015

Singapore, Maleisië.

27 Juli 2014 - 25 Augustus 2014

rondreis india.

26 Juli 2013 - 20 Augustus 2013

Thailand cambodja

07 Juli 2012 - 05 Augustus 2012

Thailand

01 Juli 2011 - 29 Juli 2011

Java- Bali- Lombok

Landen bezocht: