sweet Lovina - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu sweet Lovina - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu

sweet Lovina

Door: cindyvandijk

Blijf op de hoogte en volg Cindy

23 Juli 2011 | Indonesië, Batavia

Jaja Lovina.. daar ben ik gisteren middag aangekomen. Leuk kustplaatsje.
Supervriendelijke mensen.
Gisteren heb ik gelijk een hele hoop mensen leren kennen hier. Aan het einde van de middag heb ik gezellig met een groepje Locals zitten zingen aan het strand bij zonsondergang! Ze spelen hier allemaal gitaar lijkt wel! Echt zo leuk! S avonds ben ik met een andere Local wat gaan eten aan de andere kant van het dorp en daar hebben we weer heel de avond zitten zingen in zo'n eettenje waar een live bandje allerlei verzoeknummers speelde. Zo'n gezellig sfeertje hier in Lovina! Alleen een beetje jammer van al die nederlanders die hier lopen! PFFF

Vandaag heeft een van de locals me mee genomen naar een chickenfigt! Echt super gek dit! Heel zielig! Al die mannen (er waren echt alleen maar mannen) zette geld in op een van die hanen en dan doen ze messen aan de poten van die beesten. Ze maken die beesten helemaal gek en dan gaan ze als een gek vechten! welke dood neervalt heeft verloren! Bizar om die mannen zo te zien schreeuwen naar die beesten!! Bah! Dit is eigenlijk ook niet legaal maar de mensen kopen de politie om en dan wordt het gedoogd! kun je nagaan! hahaha zo gaat dat hier!
later vanmiddag ben ik lekker naar het strand geweest! heerlijk!

Nu ga ik snel opschieten! even omkleden en dan naar de sunset kijken op het strand!! wordt vandaag vast mooer dan gisteren omdat er geen wolkje aan de ucht is!! dus ik wil het niet missen!
XXXX

• 23 Juli 2011 - 16:12

Pa:

Hoi Cin, nou die hanengevechten is net als stierenvechten, heel gemeen en zo zie je maar de grootste beesten zijn de mensen zelf, wel weer een ervaring rijker. Ik neem aan dat je geen maleis spreekt, dus dan zal de voertaal wel engels zijn? wij zitten nu in Vichy.
    Liefs van ons

• 24 Juli 2011 - 08:54

Neeltje:

Hola chica,

Van mij geen berichtjes meer... Zonder smartphone gaat dat niet luken ;-) Blijft lekker rustig. Het blijft regenen hier in Nederland. Erg vevelend. Mijn zus en ik gaan vandaag of morgen op fietsvakantie. Heb er zin in..... als het ophoudt met regenen.... haha. Wanneer ik terug ben in Rotterdam bel ik je! Geniet ervan deze laatste week!!!
    Liefs!!