back in Kuta. - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu back in Kuta. - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu

back in Kuta.

Door: cindyvandijk

Blijf op de hoogte en volg Cindy

25 Juli 2011 | Indonesië, Kuta

alweer een paar dagen niks van me laten horen!
Het was erg gezellig in Lovina! Ik voelde me er heel erg thuis!
Waar was ik ook alweer gebleven, oh ja!! De chicken fight zaterdag! Haha ik heb nog niet verteld over die zaterdag avond! Ik heb met een vriendengroepje bij een van de locals thuis gegeten. en raad eens wat er op het menu stond.... die haan die verloren had met het gevecht van die middag! Nou ja in ieder geval een vers stukje vlees.
En het was echt super gezellig!! Lovina straalt gewoon zo veel sfeer uit! met z'n allen zingen op straat enzo! echt leuk!

Zondag ochtend ben ik heel vroeg(6.00 uur) met een klein bootje meegegaan de zee op omdolfijntjes te spotten! En ja!! Ik heb er heel veel gezien bij een prachtige zonsopkomst op het water! Super!!! Daarna ben ik met een snorkel tour meegeweest. Eerst met een busje helemaal naar gilimanuk, dat is in het noordwesten van Bali. Daar gingen we met een bootje naar een prachtig eiland! Er was daar zoveel super mooi koraal in alle kleuren! Wauw! het was eigenlijk nog mooier dan het koraal bij de gili's. maar ik heb hier geen schildpadden gezien helaas. Wel allerlei soorten en kleuren vissen!
Wat een mooie dag zeg!
'Savonds,uiteraard weer na de mooie zonsondergang op het strand, ben ik lekker uit eten geweest in een restaurantje aan het strand. er waren geen toeristen daar gelukkig! Ik heb daar de meest heelijke vis gegeten met rijst en groente en behoorlijk wat sambal! jammie!! en dat alles met mijn handen! helemaal leuk! super gezellig!
Tja en dat wes alweer mijn laatste avondje in Lovina! Jammer zeg, ik was al helemaal ingeburgerd!

Vonamorgen ben ik op tijd naar Kuta vertrokken. Ik kwam hier rond twaalf uur aan in hetzelfde hotelletje als de vorige keer. Het voelde als thuiskomen. Priscilla was erg verrast me nu alweer te zien. we zijn even naar het strand geweest samen. Ook daar werd gelijk geroepen Hey blanda Goreng (gefrituurde hollander, letterlijk vertaald hahahaha)! Back again? hahaha! Ja ik ga weer op weg terug richting Jakarta om nar huis te gaan. Ik vlieg woensdag ochten vroeg vanaf denpassar naar Jogjakarta. ik wilde daar echt nog even heen! Donderdag avond vlieg ik van Jogja naar jakarta en mijn vlucht in Jakarta is donderdag op vrijdag nacht!

Dus ik krijg nog gezellige drukke dagen!
kus





  • 25 Juli 2011 - 14:43

    Pa:

    Cin wat leuk te horen dat je zoveel dingen lust en het dan ook nog lekker vind ook, was vroeger wel anders.
    Wij zijn vandaag thuis gekomen en ik hoor wel of je door mij opgehaald wil worden of heb je dat al met iemand anders geregeld?
    Liefs van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Kuta

Java- Bali- Lombok

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2011

jogja! the end!!!

26 Juli 2011

Laatste dagje Bali

25 Juli 2011

back in Kuta.

23 Juli 2011

sweet Lovina

21 Juli 2011

balian ketut Liyer
Cindy

Actief sinds 18 Juni 2011
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 25958

Voorgaande reizen:

12 Juli 2016 - 12 Augustus 2016

Hongkong, Vietnam en Filipijnen

14 Juli 2015 - 14 Augustus 2015

Singapore, Maleisië.

27 Juli 2014 - 25 Augustus 2014

rondreis india.

26 Juli 2013 - 20 Augustus 2013

Thailand cambodja

07 Juli 2012 - 05 Augustus 2012

Thailand

01 Juli 2011 - 29 Juli 2011

Java- Bali- Lombok

Landen bezocht: