koh phangan - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu koh phangan - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu

koh phangan

Blijf op de hoogte en volg Cindy

27 Juli 2012 | Thailand, Ko Samui

Koh phangan is een mooier eiland dan koh samui! Op zich ook best toeristisch, maar toch heb ik meer t gevoel dat ik in Thailand ben. Gisteren aan t begin van de middag aangekomen. Ik slaap weer in een leuk hutje! Super geinig! Ook heb ik weer een scootertje, dan kan ik weer een beetje rond touren! Super leuk joh! Afgelopen nacht ben ik met 5 engelse meiden naar de half moon party geweest! Super mooi feest in de jungle met allemaal blacklight. Dus wij hadden (dat hoort er een beetje bij) onze armen en benen versierd met fluoriserende verf! Het was echt heel mooi om te zien hoe iedereen erbij liep en hoe bij iedereen de verf oplichtte bij het blacklight! Uiteindelijk hebben we gedanst tot de zon op kwam! Ik kwam nog een paar oude bekende tegen op t feest! Stephan, die Duitser waarmee ik op koh phi phi en koh lanta was. En een meisje uit Mexico waarmee ik een keer 2 uur heb zitten kletsen in de boot! Al met al heel gezellig! om 7 uur 's ochtends waren we weer thuis. Ik heb vandaag geslapen tot half 2! Haha! De rest van de dag een beetje rond getrokken op mn scooter. 's avonds kwam ik op een heel leuk marktje met allerlei lekkere eet kraampjes! Heel leuk om daar van alles te proberen. Maar ineens hoorde ik mn naam. Het waren Tina en Josephine, de Zweedse meiden waar ik op koh lanta de kamer mee deelde! We hebben weer even zitten kletsen, zo voel je je echt niet alleen hoor! Op een gegeven moment leer je zoveel mensen kennen en hoor je zoveel leuke verhalen van die mensen! Dat had ik allemaal niet willen missen hoor! Maar toch is deze reis anders dan vorig jaar! Ik begin nu marcus wel erger te missen! En hoe leuk t ook is om mensen te leren kennen en met die mensen je verhaal te delen! Je wil toch t allerliefste je verhaal delen met de mensen die dichter bij je staan!

Morgen weer verder naar koh tao!
X

  • 01 Augustus 2012 - 17:18

    Papa:

    Hoi Cin, eindelijk weer verbinding, na 3 dagen op zee en het eerste wat ik dan doe naar jouw verslag kijken. Elke keer ben ik weer blij als het goed met je gaat. Bij thuiskomst ben ik nieuwsgierig naar je live verslag. Ook wij hebben een boel beleefd en veel leuke mensen ontmoet. Tot gauw, liefs van Trudie en mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ko Samui

Thailand

Recente Reisverslagen:

31 Juli 2012

duiken deel 2

29 Juli 2012

duiken in koh tao.

27 Juli 2012

koh phangan

25 Juli 2012

Ko Samui

23 Juli 2012

van ko lanta naar railay beach
Cindy

Actief sinds 18 Juni 2011
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 25951

Voorgaande reizen:

12 Juli 2016 - 12 Augustus 2016

Hongkong, Vietnam en Filipijnen

14 Juli 2015 - 14 Augustus 2015

Singapore, Maleisië.

27 Juli 2014 - 25 Augustus 2014

rondreis india.

26 Juli 2013 - 20 Augustus 2013

Thailand cambodja

07 Juli 2012 - 05 Augustus 2012

Thailand

01 Juli 2011 - 29 Juli 2011

Java- Bali- Lombok

Landen bezocht: