eerste paar dagen hier - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu eerste paar dagen hier - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu

eerste paar dagen hier

Door: cindy

Blijf op de hoogte en volg Cindy

29 Juli 2013 | Thailand, Bangkok

We hebben er al weer 2 dagen op zitten. Maar het lijkt veel langer. Zaterdag middag zijn we aangekomen in Bangkok. Het leek in eerste instantie lekker weer, maar net voordat we de taxi uitstapte bij de bekende khao San road, begon t heel hard te regenen. Maar dat buitje hebben we getrotseerd met onze poncho van de wibra (haha).
We hebben de eerste middag en avond veel rondgelopen. Lekker gegeten, cocktail gedronken en een voet massage genomen midden in de nacht omdat we niet konden slapen van de herrie in onze hotelkamer.
Zondag hebben we een boottocht gemaakt over de klongs en een beetje rondgelopen. S avonds hebben we lekker gegeten in China town waar ook ons nieuwe rustige hotelletje zit. We hebben daar heerlijk kunnen uitslapen want vandaag hebben we 6 uur in de trein gezeten van Bangkok naar aranyaprathet. Het was een bijzondere rit. We hebben een thais stel ontmoet die een beetje Engels spraken. Ze waren vriendelijk en geïnteresseerd in t boekje waarin ik las. Ik had m bijna uit dus beloofde hun dat ze m mochten hebben als ik klaar was. Ze waren helemaal blij. En zeiden dat wij hun zoon of dichter hadden kunnen zijn en dat soort dingen. Voordat zij uitstapte drukte ze als zakgeld voor in Thailand 8 bath in mn handen. Toen ik weigerde moest ik het van haar aannemen. 8 bath is 20 cent en hier voor de mensen wel echt waardevol. Heel byzonder! Nu zitten we in een leuk hotelletje in aranyaprathet, een plaatsje op de grens met Cambodja. Morgen ochtend willen we naar de plaats siem riep in Cambodja gaan. Daar in de buurt liggen de tempels van ankor.

• 29 Juli 2013 - 17:00

Neeltje:

Heerlijk om weer te lezen!!! Veel plezier!! Liefs

• 29 Juli 2013 - 17:06

Mama:

Fijn iets van jullie te horen!
    Veel plezier en let op je gezondheid!
    Groetjes mama

• 29 Juli 2013 - 19:45

Erik:

Leuk om weer jullie verslag te lezen.. Heel erg veel plezier daar!!! Groeten aan Marcus

• 29 Juli 2013 - 22:04

Papa:

Nu alweer een jaar verder jij in Thailand en ik weer in Spanje, we pakken gewoon weer de draad op. Geniet samen met Marcus. Liefs van Trudie en mij.

• 02 Augustus 2013 - 08:02

Susan:

Hoi, mooi tripje Cin. Geniet ervan!
    Groetjes aan Marcus.