strand van sihanoukville - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu strand van sihanoukville - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu

strand van sihanoukville

Blijf op de hoogte en volg Cindy

05 Augustus 2013 | Cambodja, Preah Seihanouk

Vandaag hebben we een heerlijk strand dagje achter de rug. Het was stralend weer. We hebben een heel eind gelopen over het strand.
We kwamen bij een heel rustig, wat meer afgelegen strand. Daar hebben we lekker gelegen en gezwommen. We kwamen mooie bungalows op palen tegen met vanuit de veranda uitzicht over zee. Zo leuk. We hebben gelijk besloten dat we daar morgen nacht gaan slapen. Voor maar 10 dollar per nacht. Morgen ochtend dus vroeg hier uitchecken, spullen in de tuk tuk en naar ons nieuwe verblijf. Morgen gaan we een tour doen langs 3 eilanden om te snorkelen. Lijkt me super.

• 05 Augustus 2013 - 17:14

Mama:

Hoi Cindy en Marcus

Wat heerlijk voor jullie zo'n dagje strand na alle avonturen / indrukken van Phnom Penh.
    Er stond dit weekend een heel verhaal over Cambodja in de reiskrant van de Telegraaf, zal ik voor jullie bewaren. Zij hebben de gruweldaden beschreven over de Tual Sleng gevangenis en over de Killing Fields, maar ook over de mooie tempels, zoals de zilveren pagode.

Groetjes en een hele fijne reis verder,
    een dikke kus
    mama

• 05 Augustus 2013 - 19:01

Papa :

Hee Super zo'n bungalow op palen, lekker romantisch wakker worden lijkt mij zo, geniet.
    Net kwam het nummer weer op de radio, "just the way you are" en dan moet ik altijd weer aan je denken Cin, zo ook nu weer heel toepasselijk, liefs