een tropisch eiland?! - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu een tropisch eiland?! - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu

een tropisch eiland?!

Blijf op de hoogte en volg Cindy

08 Augustus 2013 | Cambodja, Preah Seihanouk

nou nou, wat een weertje.......

Dinsdag zouden we de snorkel tour doen. De tour was met een boot langs 3 eilanden: 1e eiland snorkelen, 2e eiland een lunch (bbq) op het strand en bij het 3e eiland weer snorkelen.
Onze tour verliep helaas iets anders. de dag begon al bewolkt, maarja we dachten dat het nog kon opklaren. maar nee, eenmaal bij het eerste eiland aangekomen, lagen we nog geen 5 min in het water of het begon te stortregenen. We zijn snel door de storm naar het andere eiland gevaren. Alles was nat, dus we hebben daar op een mooi strand onder een afdak gezeten. na ongeveer 3 uur lang non stop regenen en alleen maar natte kleren, handdoeken en tas hebben we maar gevraagd of ze ons terug wilde varen. pff een heel avontuur, maar geen snorkel avontuur.

gisteren ochtend zijn we met de boot naar het eiland koh rong gevaren. hier hebben we de perfecte bungalow gevonden. een stenen bungalow met een rieten dak, een mooi hemelbed, en een buitendouche. super! we hebben gisteren lekker op t strand gelegen en gegeten. het is hier echt mooi, strand is spierwit. super.
alleen vandaag heeft het nog niet gestopt met regenen (het is nu 15.00 uur). dus we hebben niks gedaan. slapen, eten, lezen en luieren.

• 08 Augustus 2013 - 12:27

Papa:

Heerlijk toch om even niets te doen. Leuk om jullie ervaringen te lezen en we leven met jullie mee. Xxx Trudie en mij