terug in Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu terug in Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu

terug in Thailand

Blijf op de hoogte en volg Cindy

18 Augustus 2013 | Thailand, Bangkok

Oh jee. Ik heb al een poos niks geschreven. Koh Rong in Cambodja was echt super. Maar toen we terug kwamen in sihanoukville voor 1 overnachting kwamen we er om 3 uur snachts achter dat onze bedden onder de bedbugs zaten. Ik deed het ligt aan en telde er wel een stuk of 5 op mn laken. Marcus had er 1 op zijn shirt lopen. We zijn gelijk uitgecheckt. Gelukkig kregen we een andere kamer die iets beter was. We hebben bijna geen oog dicht gedaan. En... Er stond ons nog een lange dag te wachten in de bus, over de grens lopen, in de minibus, op de boot en met een taxi naar white zand beach op ko Chang. Daar zijn we 3 dagen en 4 nachten gebleven in een wat luxer hotel. Het weer was slecht. Maar we hebben 2 dagen een scooter gehuurd om rond te trekken. Dat was super. Op het eiland is een nationaal park met watervallen. Daar hebben we heerlijk gezwommen.
De laatste avond hebben we een gezellig Nederlands stelletje leren kennen, bob en Lisette, waar we mee op stap zijn geweest. Was echt leuk!
Maar toch zijn we de volgende dag verder gegaan naar een ander eiland koh samet (richting Bangkok). Toen we daar donderdag middag aankwamen was het stralend weer. We hadden een mooie bungalow aan het strand bemachtigd en zijn gelijk even het strand op gegaan. Eigenlijk zijn we t strand niet afgeweest. Vrijdag en zaterdag was het weer heel mooi weer. Aangezien we veel regen hebben gehad konden we dat wel gebruiken.

Vanmiddag zijn we weer aangekomen in Bangkok. Hier slapen we 1 nacht. Morgen avond vliegen we weer terug. We hebben echt een mooie reis gehad. Echt super zo met zn tweeën. Maar nu vinden we het allebei wel weer tijd om naar huis te gaan.