dag 2 van Delhi naar Shimla - Reisverslag uit Shimla, India van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu dag 2 van Delhi naar Shimla - Reisverslag uit Shimla, India van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu

dag 2 van Delhi naar Shimla

Blijf op de hoogte en volg Cindy

29 Juli 2014 | India, Shimla

vanmorgen zijn we vroeg vertrokken met de trein richting kalka. Dat was een treinrit van ongeveer 4 uur. maar het was een erg gezellige rit met de hele groep. Het is leuk om te merken dat we allemaal hier zijn met t zelfde doel: India ervaren.
in kalka zijn we overgestapt op de toytrain naar shimla. deze trein heeft er ongeveer zes uur over gedaan. Maar het zeker geen straf om zo lang in die trein te zitten. Dit was de mooiste treinrit die ik tot nu toe gemaakt heb. We klommen met een speelgoed treintje omhoog de Himalaya in. Dat gaf de hele treinreis lang mooie uitzichten over de groene bergtoppen. ook de temperatuur werd steeds aangenamer. we hadden gesprekken met de lokale bevolking, deelde dropjes uit en ze wilde allemaal met ons op de foto.
Ook eenmaal aangekomen in shimla merkte ik dat de mensen hier heel weinig blanken gewend zijn. Ze kijken je heel erg na en willen met de hele familie met je op de foto.
savonds hebben we lekker gegeten met de hele groep en daarna op onze kamer een feestje gehouden voor de verjaardag van Marco. een van onze reisgenoten.
wat een gezellige avond en een topdag!

• 31 Juli 2014 - 17:52

SMA-rije:

Leuk Cin,ik ga je weer volgen hoor!!