dag 3 shimla - Reisverslag uit Shimla, India van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu dag 3 shimla - Reisverslag uit Shimla, India van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu

dag 3 shimla

Blijf op de hoogte en volg Cindy

30 Juli 2014 | India, Shimla

vandaag hebben Stephanie en ik eerst lekker uitgeslapen. na het feestje van gisteren zat er ook snachts nog een muis op de kamer. Dat was nog wen heel gedoe om die te vangen hahaha. De groep had al eerder afgesproken. Inoek, een van de meiden uit de groep, is lekker met ons mee op pad gegaan. was wel even lekker met zn drietjes. Eerst lekker ontbijten, broodjes voor lunch meegenomen en daarna een stuk de berg op gewandeld. Na een uur trappen lopen en bergje op kwamen we bij de apentempel. Daar hadden we mooi uitzicht over de bergen. Leuk klein tempeltje waar de apen de baas waren. we zijn echte beroemdheden hier. we worden overal nagestaard. iedereen wil met ons op de foto. Gezinnen met kinderen, soms hele grote groepen. Het voordeel daarvan is dat je snel leuke gesprekken met de locals aanknoopt. De mensen zijn echt heel vriendelijk hier. De rest van de dag hebben we door de mooie straatjes geslenterd van shimla. toevallig kwamen we bij een ziekenhuis waar we een kijkje hebben genomen. mooie ervaring. overal mensen en drukte. we zochten een wc en stonden ineens op de ok. hahaha.

• 09 November 2014 - 15:32

Stephanie:

leuk dat ik dit ineens tegen kom op internet terwijl ik met het fotoboek bezig ben!!
    hihi xx