dag 5 dharamshala - Reisverslag uit Dharamsala, India van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu dag 5 dharamshala - Reisverslag uit Dharamsala, India van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu

dag 5 dharamshala

Blijf op de hoogte en volg Cindy

01 Augustus 2014 | India, Dharamsala

Vanmorgen zijn we met zn allen op pad geweest. Door de stromende regen in mn poncho en soppend in mn gympen liepen we vanaf het hotel naar de een bijzondere tempel. Deze tempel is de thuisbasis van de dhalai lama. Wat een mooie ervaring om monniken hun mantras te zien en horen zingen.
De rest van de dag hebben we rondgelopen en gewinkeld met alleen de meiden. leuk om te zien dat alles door elkaar op straat loopt. Honden, apen, koeien en zelfs een olifant kun je zo op straat tussen het drukke verkeer treffen. overal troep, overal wat te zien. echt een bijzondere ervaring.
Later in de middag zijn we weer met de hele groep naar een waterval gelopen. met mn gympen aan over de smalle paadjes en door het water (Tja ze waren toch al nat). maar waar ik niet over nagedacht had was dat er bloedzuigers in t water konden zitten. ineens dacht ik dat er een naaktslakop mn enkel zat. Toen ik m weg probeerde te halen merkte ik dat hij vast zat. ik heb m eraf getrokken. en vanaf het einde van de middag tot het einde van de avond heeft het nog gebloed. maar het is t waard geweest.
Het berglandschap is schitterend hier. wat een mooie indrukken en een gezellig gezelschap.

• 04 Augustus 2014 - 16:28

Erik Voorn:

Leuk om jouw verslagen weer te lezen. Hele fijne vakantie verder, maar dat lukt wel zo te lezen! Groetjes Erik.