dag 8 van Amritsar naar rishikesh - Reisverslag uit Rishīkesh, India van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu dag 8 van Amritsar naar rishikesh - Reisverslag uit Rishīkesh, India van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu

dag 8 van Amritsar naar rishikesh

Blijf op de hoogte en volg Cindy

04 Augustus 2014 | India, Rishīkesh

gisteren avond op tijd naar bed gegaan. vanmorgen vroeg weer op. Om 6.15 vertrokken we met de tuctuc naar t treinstation. we hebben een treinreis gemaakt van 7 uur. Ook best een bijzondere ervaring tussen de locals. van alles komt voorbij. bollywood muzikanten (Hihihihi) travestieten en bedelende kinderen die vervolgens de trein uit geslagen en besodemieterd worden.

ik voelde me vandaag al wel wat beter maar moest in de trein nog wel een paar keer naar de wc. En alleen plassen daar is al geen pretje. maar lang leven de desinfectie doekjes. die overigens helaas bijna op zijn.

verder zijn we naar een ceremonie aan de ganges gegaan. Daar werd muziek gespeeld, gebeden en er werden een soort bloemen bootjes aangestoken zodat ze met de rivier meegenomen werden. mooie ervaring.