dag 9 rishikesh - Reisverslag uit Rishīkesh, India van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu dag 9 rishikesh - Reisverslag uit Rishīkesh, India van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu

dag 9 rishikesh

Blijf op de hoogte en volg Cindy

05 Augustus 2014 | India, Rishīkesh

gisteren zijn Stephanie en ik op tijd gaan slapen en vanmorgen hebben we heerlijk uitgeslapen. daarna hebben we de roomservice gebruikt voor ontbijt op bed. Dat ging er goed in. We zijn verder vandaag samen op pad geweest. rishikesh is weer een heel andere soort plaats. dorpje aan de rivier de ganges met een paar grote hangbruggen en wat kleinere smalle straatjes. We hebben heel wat rondgelopen en een beetje gewinkeld. verder hebben we een schooltje bezocht. we waren nog net op tijd om de laatste 5 min van de les mee te maken. super!. alle kinderen zaten met verschillende boeken met 3 of 4 op 1 ouderwetse schoolbank te werken. 1 juf luidde de gong en alle kinderen deden hun boeken in de tas en stelden zich in de binnenplaats in een grote rij op. Echt heel leuk om te zien.

Aan het einde van de middag ben ik even alleen op pad gegaan naar de ashram waar we eerder voorbij zijn gekomen. Daar binnen zag ik niemand dus ik ging even zitten. Al snel kwam er iemand naar me toe om te vragen of ik een kopje thee wilde drinken omdat het 'thea time' was. Dus ik kreeg een heerlijk kopje thee met verse melk, hihihi. We raakte aan de praat en toen bood hij aan om de ashram te laten zien. hij heeft verteld over het dagritme, zijn kamer en gebedsruimte laten zien. wat een bijzondere plek. We hebben een goed gesprek gehad en daarna heb ik weer afscheid genomen. Weer een mooie ervaring rijker.

vandaag ging t eigenlijk beter met mn gezondheid. maar nog steeds af en toe kramp en snel naar de wc. ik heb ook weer weinig gegeten vanavond. kreeg t haast niet weg. pfff nu op tijd slapen. morgen ochtend vroeg op voor de treinreis richting agra!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cindy

Actief sinds 18 Juni 2011
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 25926

Voorgaande reizen:

12 Juli 2016 - 12 Augustus 2016

Hongkong, Vietnam en Filipijnen

14 Juli 2015 - 14 Augustus 2015

Singapore, Maleisië.

27 Juli 2014 - 25 Augustus 2014

rondreis india.

26 Juli 2013 - 20 Augustus 2013

Thailand cambodja

07 Juli 2012 - 05 Augustus 2012

Thailand

01 Juli 2011 - 29 Juli 2011

Java- Bali- Lombok

Landen bezocht: