dag 11 agra - Reisverslag uit Agra, India van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu dag 11 agra - Reisverslag uit Agra, India van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu

dag 11 agra

Blijf op de hoogte en volg Cindy

07 Augustus 2014 | India, Agra

vandaag weer een druk programma.
eerst zijn we met zn allen naar de taj mahal geweest. super mooi. maar ik voelde me heel rot. 5 dagen bijna niet gegeten en alleen maar naar de wc. Toen we bij the red fort stonden werd ik helemaal draaierig. ik stond te tollen op mn benen dus de gids heeft me meegenomen naar de dokter. samen met Richard, die ook tegelijk met mij ziek was geworden. De dokter was een hele belevenis. Je lijkt terug in de tijd te gaan. hihihi. De medicijnen zaten in allerlei oude sigarendoosjes enzo. ik heb wel acht verschillende soorten pillen gehad.
verder heb ik de hele middag op de hotelkamer gelegen en daar wat brood en soep besteld. ik heb t binnengehouden. Jeeeh

savonds toen de rest terug kwam ging t niet goed met karlijn. ze had blijkbaar iets gegeten waar ze allergisch voor is. ze begon op dr kamer ineens te shaken en tintelen en ze viel helemaal weg. Ze hebben haar snel naar beneden gedragen en in de lobby gelegd. Daar viel ze telkens weg, met rollende ogen. we hebben haar in de auto gedragen naar t ziekenhuis. er zijn een paar mensen meegegaan. was wel echt heel eng allemaal hoor.
gelukkig kregen we al snel bericht dat ze daar weer bijgekomen was en op betere hand.