dag 2 in Jogja - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu dag 2 in Jogja - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu

dag 2 in Jogja

Door: cindyvandijk

Blijf op de hoogte en volg Cindy

04 Juli 2011 | Indonesië, Jogjakarta

Het wordt steeds leuker hier! Ik voel me helemaal thuis!! Hier in de straat ken ik alle buren!! hahaha!! lekker kopje thee drinken met de locals op straat.erg gezellig!!
Vandaag Ben ik weer met mijn vriend Bam lang achter op de motor weggeweest. Naar de Borobudur tempel. Die was erg mooi! en hier ben ik echt met super veel mensen op de foto geweest! Ze lopen soms zelfs stiekem naast me zodat de ander een foto kan nemen. ik lach me rot!! ze staan elfs in de rij!!!!!!! Of een hele familie waarvan iedereen apart met me op de foto wil! oma's, kinderen, iedereen!! hahaha.
Na de grote tempel zijn we naar een klenere tempel gegaan, en naar een grappige markt en een ritje langs de rijstvelden. Super mooi hier!!
Ik wilde de Merapi beklimmen maar ik hoorde dat je niet tot boven kan komen omdat de vulkaan te actef is. Dus vanmiddag had ik een tour geboekt om morgen ochtend naar de bromovulkaan te gaan, daar te overnachten, de vulkaan te bekijken en daarna naar Bali met de bus en boot. Maar..... vanavond heb ik weer gezellige locals ontmoet. Morgen ga ik met een tour mee cavetubing!! dat is met zo'n opblaasband drijven in de grotten. Dus ja dan ga ik woensdag toch naar de bromovulkaan!! Ik heb gelijk de tour verplaatst!
De local die ik net heb ontmoet heeft me ook op de scooter, meegenomen naar een leuk restaurantje van een Nederlander. we hebben lekker gegeten en zijn daarna naar een leuke lichtjesparade geweest! Echt super gezellig! Ik kom net terug! Misschien dat ik stras nog even wat ga drinken in een barretje vlakbij het hotel met Daniel een Nederlandse gozer die ik net heb ontmoet! Dus ik ga weer!!
Ik heb me nog geen moment alleen gevoeld hoor!! hahah.
Het is zo leuk hier!

kus

  • 04 Juli 2011 - 15:50

    Pappa:

    Nou moet je het ook weer niet te leuk gaan vinden anders worden we nog jaloers en gaan we de volgende keer gewoon met je mee, een klein beetje heimwee zou ik best wel leuk vinden, maar blijf gewoon genieten, liefs Trudie en Pappa

  • 04 Juli 2011 - 15:56

    Neeltje:

    Heerlijk genieten!!! Klinkt supergoed! Liefs

  • 04 Juli 2011 - 16:22

    Leonie:

    echt zo fijn om te horen dat alles zoo goed gaat!! Wel veel fotos maken he dan planne we als je terug ben een fotodag haha... Geniet nog lekker en lees je belevingen van morgen weer x

  • 05 Juli 2011 - 09:58

    Marion:

    Hoi Cindy,
    Ben blij te lezen dat je het naar je zin hebt.
    Leuke verslaglegging !

    Groetjes,
    mama

  • 05 Juli 2011 - 11:24

    Amanda:

    Hoi zusje,

    Goed te lezen dat het allemaal goed met je gaat.
    Wat geweldig! Klinkt echt super leuk allemaal. Doe je wel voorzichtig?

    Veel plezier verder, ben benieuwd..

    Dikke X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Jogjakarta

Java- Bali- Lombok

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2011

jogja! the end!!!

26 Juli 2011

Laatste dagje Bali

25 Juli 2011

back in Kuta.

23 Juli 2011

sweet Lovina

21 Juli 2011

balian ketut Liyer
Cindy

Actief sinds 18 Juni 2011
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 26000

Voorgaande reizen:

12 Juli 2016 - 12 Augustus 2016

Hongkong, Vietnam en Filipijnen

14 Juli 2015 - 14 Augustus 2015

Singapore, Maleisië.

27 Juli 2014 - 25 Augustus 2014

rondreis india.

26 Juli 2013 - 20 Augustus 2013

Thailand cambodja

07 Juli 2012 - 05 Augustus 2012

Thailand

01 Juli 2011 - 29 Juli 2011

Java- Bali- Lombok

Landen bezocht: