first day in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu first day in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu

first day in Bangkok

Door: cindyvandijk

Blijf op de hoogte en volg Cindy

09 Juli 2012 | Thailand, Bangkok

Vanmorgen lekker uitgeslapen, maar ik heb veel wakker gelegen vannacht.pfff ghet zal het tijdsverschil wel zijn. vandaag ook besloten om nog maar een nachtje langer te blijven in hetzelfde hotel, gewoon uit gemakzucht eigenlijk. Na een lekker ontbijtje zijn Nathan en ik op pad gegaan. terwijl we ee stukje liepen met de kaart van Bankok, kwam er een Thai naar ons toe die heel goed Engels sprak en behulpzaam op de kaarteen aantal leuke plaatsen aanwees. Hij vertelde ons ook dat we een tuktuk konden nemen voor 20bath (50 cent)voor 3 uur. Hij vertelde ons alerlei handige tips waar we vandaag veel aan hebben gehad. We hebben wat tempels bezocht en boedahs gezien.Daarna zijn we een uurtje gaan varen over de rivier. Heel leuk om Bangkok vanaf die kant te zien. Wat een vieze chaotische stad. Maar dat maakt het juist zo leuk. De eettentjes op de straat en die van alles verkopen. zelfs allerlei gefrituurde insecten. Ik ben van plan wel een keertje een sprinkhaan te gaan proberen, maar daar wil ik eerst wat moed voor verzamelen. hahha. Vandaag wel een kippepootje gehaald. Lekker!! en ja ik kjk uit met wat ik eet van de straat maar ik wil ook niet alleen de toeristische dingen doen. Maar juist wat van het gewone leven proeven in Bangkok.

De mensen zijn echt heel vriendelijk en ik ben op mn hoede hoor maar ik heb me niet een keer onveilig gevoeld.
De Khoasan road waar mijn hotel is, is een drukke gekke winkel en uitgaansstraat. Heel gezellig!

Morgen nog een dagje Bangkok, op11 juli vlieg ik naar changmai om daar een driedaagse trekking door de jungle te doen. lijkt me echt gaaf. Vandaag heb ik de vlucht en de trekking tour geboekt.
Ik heb er zin in!!

Kuss


  • 10 Juli 2012 - 06:57

    Marcus:

    Hai schat, al best veel gedaan op je eerste dag :) Mijn maag draaide zich van die kippenpoot al 3 x om. Heb nog een vage herinnering aan Egypte en het eten daar. Was dus niet zo een succes.

    Spreek je vanavond. Kus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Thailand

Recente Reisverslagen:

31 Juli 2012

duiken deel 2

29 Juli 2012

duiken in koh tao.

27 Juli 2012

koh phangan

25 Juli 2012

Ko Samui

23 Juli 2012

van ko lanta naar railay beach
Cindy

Actief sinds 18 Juni 2011
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 25978

Voorgaande reizen:

12 Juli 2016 - 12 Augustus 2016

Hongkong, Vietnam en Filipijnen

14 Juli 2015 - 14 Augustus 2015

Singapore, Maleisië.

27 Juli 2014 - 25 Augustus 2014

rondreis india.

26 Juli 2013 - 20 Augustus 2013

Thailand cambodja

07 Juli 2012 - 05 Augustus 2012

Thailand

01 Juli 2011 - 29 Juli 2011

Java- Bali- Lombok

Landen bezocht: