Aankomst in phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu Aankomst in phuket - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu

Aankomst in phuket

Door: cindyvandijk

Blijf op de hoogte en volg Cindy

16 Juli 2012 | Thailand, Phuket

Vandaag ben ik van Chang Mai naar Phuket gevlogen. Eenmaal aangekomen op het vliegveld ben ik in een minibusje gestapt met meerdere toeristen naar Patong Beach. Dat is een gedeelte in Phuket. Eenmaal daar aangekomen moest ik nog op zoek naar een hotelletje. gelukkig maar dat ik zelf terplekke op zoek ben gegaan want de anderen in het busje die via internet hadden geboekt zitten lang niet zo dicht bij het strand. Ik betaal niet zoveel voor een prima kamer hier! top! Net ben ik even door het dorpje gelopen maar het is net een soort Turkije waar je lastig wordt gevallen door alle verkopers die zeggen: " look, look, please!" daar word ik een beetje gek van! Toch heb ik een leuk jurkje gekocht en nieuwe slippers zodat ik de oude weg kan gooien. Ik heb ook even een stukje over het strand gewandeld. Mooie grote baai, maar niet heel wit zand of super helder water. Het was wel grappig dat ik ineens mijn naam over het strand hoorde galmen. Dat waren Celine en Romain, het nederlandse koppeltje waarmee ik ook in de jungle was! echt leuk! We hebben even staan kletsen op t strand bij zonsondergang.

Ik ga morgen nog wel even een dagje naar het strand hier, en wil woensdag ochtend gelijk weer doorgaan met de boot naar Ko Phi phi!

kuss

• 16 Juli 2012 - 13:25

Papa:

Hoi Cin, Heerlijk om te horen "just the way you are". Ik hoop je te kunnen volgen na vrijdag als ik op de boot zit.
    Kom je nog in de buurt van Henk Smits?
    Liefs van Trudie en mij

• 16 Juli 2012 - 14:29

Henk Smits:

Kijk wel goed uit in Phuket, Cindy. Het is een grote maffiabende daar. s'Avonds nooit alleen op straat lopen. Ik ben er zelf wel nooit geweest maar heb er erg veel over gelezen. Fijne tijd verder.
    groetjes

• 16 Juli 2012 - 16:10

Marije En Erik:

Hi Cin !!

Leuk om je verslagen te lezen!!
    Veel plezier nog en kijk uit en maak mooie foto's he
    x Marije en Erik

• 17 Juli 2012 - 08:42