ko Phi phi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu ko Phi phi - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu

ko Phi phi

Door: cindyvandijk

Blijf op de hoogte en volg Cindy

19 Juli 2012 | Thailand, Bangkok

Gisteren ochtend nog even over het strand in Phuket gelopen en en ja hoor, ik kon het nie laten: parasailen!! Het was zo mooi! vooral op zo'n mooie locatie. Daarna ben ik gisterenmiddag met de boot van Phuket naar het eiland Ko phi pi gevaren. De overtocht duurde onfgeveer 2 1/2 uur. Tijdens de overtocht ontmoette ik een aardige Fransman (alweer. Hij was ook alleen maar was nu alweer een weekje samen met een Duitser aan het reizen. Hij vroeg of ik met hun mee wilde gaan om een hotelleje te vinden op het eiland. Dat heb ik gedaan! Niet veel later kwam er een andere Duitse jongen en sloot zich bij de groep aan! heel gezellig! Gisteren avond ben ik dus met Joel, Charles en Steven tot diep in de nacht naar een groot strand feest geweest. Het was echt super tof!! Wel fijn om met hun te zijn! ze lette echt op me!

Vanmorgen werd ik pas om 12 uur wakker en mijn keel doet weer heel erg pijn. Waarschijnlijk weer mijn amandelen. Maar ik heb strepsils en paracetamol gekocht en het gaat nu al beter. Ik hoop niet dat ze erger gaan onteken net als vorig jaar want daar was ik erg ziek van.
Het was heel de dag bewolkt dus ik ben op de berg geklommen om van het geweldige uitzicht te genieten. Super gaaf! daarna even naar het strand geweest en met z'n vieren wat gegeten. Het klikt wel dus we hebben net met z'n vieren een ticket gekocht voor de boot naar Ko Lanta , een ander eiland, morgen!

Ik ga weer verder, ga zo weer even het strand op!

• 19 Juli 2012 - 14:48

Mama:

Hoi Cindy,
    Fijn om elke dag iets van je horen (lezen). Ik print alle verslagen uit en geef ze aan oma. Die geniet er ook van. Wat heb je in korte tijd al een hoop gezien en ontmoet je leuke mensen... geweldig zeg !
    Ik hoop maar dat het goed gaat met je keel en zo niet zoek dan een dokter op voor een AB kuur !
    Cindy pas goed op jezelf,
    Groetjes, mama

• 19 Juli 2012 - 19:07

Papa:

Hoi Cin, super, maar verwacht niet te veel van w app van mij.
    Zit nu in Southampton in een hotel en we schepen on morgen in op de boot.
    Het weer is in tegenstelling tot Nederland heel goed. Veel plezie en geniet.
    Liefs, Trudie en Papa

• 19 Juli 2012 - 19:13

Leotje:

Hi wijfie!je bent goed bezig. Gaaf de fotos die je stuurde. Tot snel kus

• 22 Juli 2012 - 16:54

Cindy Dijk:

Thanks voor jullie reactie! Ja mn keel is beter nou! Ik had 1 paracetamol genomen en wat strepsils! Prima!