Dag 1 in Jogja!! - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu Dag 1 in Jogja!! - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu

Dag 1 in Jogja!!

Door: cindyvandijk

Blijf op de hoogte en volg Cindy

03 Juli 2011 | Indonesië, Jogjakarta

He he dat was me het dagje wel! Vannacht een heerlijk hotel maar kon niet slapen. Vanmorgen een vroege vlucht naar Jogja.
Leuke, korte vlucht. Ging heel snel allemaal. Eenmaal aangekomen, heb ik de taxi gedeeld naar het centrum met 4 Tsjechen. Leuke mensen. Daarna op naar een low budget hotelletje! Nou die heb ik gevonden! haha. Je moet zelf water door de toilet gooien om door te spoelen!! hahaha. mijn drollen krijg ik echt niet weg hoor!! hahahahaha.
Verder heb ik bij een tourbureautje een man ontmoet die me voor 100000 rupia (8 euro) wilde ronleiden voor vandaag. Om acht uur zat ik al bij hem achterop de scooter. We hebben huis van de sultan bekeken, ik heb een Batik(soort schilderij op katoen) gekocht voor in huis, we hebben de prambanan tempel bezocht en lekkere nasi goreng gegeten aan de voet van de voortdurend rokende en spuwende merapi! Wauw wat een dag!! Het leven is echt goedkoop!
1 liter benzine: 0,37 euro
bord nasi goreng met spa blauw voor 1 euro. lekker hoor! haha!
Ik ga lekker naar mn bedje toe! morgen weer een lange dag! Ik ga weer met mn indo vriend op pad. Hij neemt me mee naar de Borobudur tempel en nog een andere. En we gaan naar het zuiden, naar het strand! Ik ben benieuwd!
Zie je nou wel ik ben niet alleen hoor!! ik ontmoet een hele hoop mensen!

ik schrijf snel weer.
X

• 03 Juli 2011 - 15:03

Leo:

Super meid!

• 03 Juli 2011 - 15:43

Marije:

He cin
    Leuk deze site,ik ga je zeker volgen.
    las op facebook dat ze met je op de foto willen,haha heb jij weer...
    je moet er geld voor vragen joh,soort vakantiebaantje.Nou ik lees je wel weer en plaats maar snel foto's

Groetjes Marije (en Erik)

• 03 Juli 2011 - 17:16

Nathan :

Klinkt allemaal erg leuk en gezellig !! Behalve dan met die vreemde mannen op de scooter :-)

Have fun x

• 03 Juli 2011 - 21:17

Pappa:

Hoi Cin, wees niet al te goed van vertrouwen, ze willen allemaal aan je verdienen, daarom zijn ze zo aardig.
    Dit bericht komt uit Spanje waar we om 19.30 uur aankwamen. liefs ook van Trudie

• 04 Juli 2011 - 09:31

Verloofde:

Hey Meis,

Ben blij dat je het naar je zin hebt.. Had je smsje ontvangen..

Enjoy!!

xx

• 05 Juli 2011 - 06:42

Yvonne:

Cin, Wat super!! zei toch dat jeniet alleen zou zijn!! en wat doe je gelijk al een hoop!! in je entje is het allemaal veel makkelijker! voorzichtig he!!

xx