verlenging Jogja!! - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu verlenging Jogja!! - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu

verlenging Jogja!!

Door: cindyvandijk

Blijf op de hoogte en volg Cindy

05 Juli 2011 | Indonesië, Jogjakarta

Nou het moet niet gekker worden!!! hahaha ik ik had de tour naar Bromo en Bali verplaatst naar morgen maar ik heb het net weer verplaatst naar overmorgen. hahah!! Dat is nou go with the flow!! haha!! Vandaag ben ik achter op de scooter samen met Luppa naar de grotten geweest. Super mooi en leuk daar. lekker drijven in de donkere grotten op een opbandje! Daarna lekker naar het strand!! leuk en gezellig!!
We kwamen op de terug weg van het strand in een klein dorpje om flessen benzine te halen voor in de scooter!! hahah! en heel het dorp werd op getrommeld om naar mij te komen kijken en zwaaien!! ik lachte me rot en zwaaide terug uiteraard!! hahaha!! echt grappig. Vanavond weer even wat drinken hier denk ik!! Gisteren was erg gezeliig namelijk!! leuke tent en live muziek!! super!! Morgen denk ik maar eens ff shoppen ofzo en dan donderdag echt met de tour mee!! hahahaha

ik ga kijken wat ik kan doen om de foto's op de computer te zetten en te laten zien!!
XXXX

Leonie:

ziet er goed uit meid!

• 05 Juli 2011 - 18:11

Neeltje:

Gaaf!! Tja, dat is echt reizen.... beslissen met de dag wat je doet ;-) Je betn goed bezig!!!