balian ketut Liyer - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu balian ketut Liyer - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu

balian ketut Liyer

Door: cindyvandijk

Blijf op de hoogte en volg Cindy

21 Juli 2011 | Indonesië, Ubud

ja ja Vandaag ben ik inderdaad naar de Balian geweest! hahah Het is een 96 jaar oude man met een goed gevoel voor humor! Hij is ook een charmeur kan ik je vertellen. Hij zei: you are so pretty, good energie! hij ze dat ik over twee jaar zou gaan trouwen. en dat ik twee kinderen zou krijgen! ik word wel honderd. haha! leuk dit! maarja hij was echt te oud om zich te concentreren. beetje onzin! Maar nu moet ik de film zien en het boek lezen van eat pray love.

verder heb ik vandaag wat rondgereden op mn scootertje in Ubud. Ik ben naar de monkey forest geweest. echt grapig al die apen. ik had wat bananen gekocht en ze besprongen me echt!!
hhahaha!!!

Daarna ben ik nog naar een mooie tempel geweest en naar een dansvoorstelling vanavond! Dat was erg grappig! leuk om te zien!
Ik kom nu net terug van een drankje met een local in een cafe met live muziek!! echt gezellig! nu ga ik slapen. Morgen ga ik naar Lovina!

kus

  • 21 Juli 2011 - 16:54

    Pa:

    Hoi Cin, toch zou ik maar niet te snel roepen dat het onzin is, maar ja de tijd zal het leren. wij hebben vandaag het huis schoongemaakt en gaan morgen op ons gemak via Frankrijk naar huis en hopen dan dinsdag weer thuis te zijn. Ik weet niet of ik je de komende dagen nog kan volgen, maar dat zien we wel.
    Geniet nog maar lekker van alles.
    Veel plezier nog en tot gauw, veel liefs van Trudie en mij

  • 21 Juli 2011 - 16:54

    Pa:

    Hoi Cin, toch zou ik maar niet te snel roepen dat het onzin is, maar ja de tijd zal het leren. wij hebben vandaag het huis schoongemaakt en gaan morgen op ons gemak via Frankrijk naar huis en hopen dan dinsdag weer thuis te zijn. Ik weet niet of ik je de komende dagen nog kan volgen, maar dat zien we wel.
    Geniet nog maar lekker van alles.
    Veel plezier nog en tot gauw, veel liefs van Trudie en mij

  • 21 Juli 2011 - 16:54

    Pa:

    Hoi Cin, toch zou ik maar niet te snel roepen dat het onzin is, maar ja de tijd zal het leren. wij hebben vandaag het huis schoongemaakt en gaan morgen op ons gemak via Frankrijk naar huis en hopen dan dinsdag weer thuis te zijn. Ik weet niet of ik je de komende dagen nog kan volgen, maar dat zien we wel.
    Geniet nog maar lekker van alles.
    Veel plezier nog en tot gauw, veel liefs van Trudie en mij

  • 21 Juli 2011 - 16:58

    Pa:

    Nou er ging iets verkeerd, 3 maal is scheepsrecht moet je maar denken.

  • 22 Juli 2011 - 07:10

    Yvonne:

    hoi Cin,

    echt leuk je verhalen.
    en naar lovina! ga je dolfijnen spotten? ben benieuwd wat je van dat plaatsje vind.
    xx

  • 22 Juli 2011 - 12:02

    Neeltje:

    Ben benieuwd.... Twee jaar ;-) Hahaha! Ik ben weer een beetje verder opgeschoten met mijn huis. Keuken gepland, gordijnen uitgezocht, bezig met behang.... Pfff ;-) Zeer leuk! xx

  • 22 Juli 2011 - 12:14

    Marion:

    Hiep Hoi over twee jaar kleinkinderen, ha ha ha.
    Cin geniet van het leven en vooral nu van je vakantie !

    Kusjes mama en Arie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Java- Bali- Lombok

Recente Reisverslagen:

28 Juli 2011

jogja! the end!!!

26 Juli 2011

Laatste dagje Bali

25 Juli 2011

back in Kuta.

23 Juli 2011

sweet Lovina

21 Juli 2011

balian ketut Liyer
Cindy

Actief sinds 18 Juni 2011
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 25965

Voorgaande reizen:

12 Juli 2016 - 12 Augustus 2016

Hongkong, Vietnam en Filipijnen

14 Juli 2015 - 14 Augustus 2015

Singapore, Maleisië.

27 Juli 2014 - 25 Augustus 2014

rondreis india.

26 Juli 2013 - 20 Augustus 2013

Thailand cambodja

07 Juli 2012 - 05 Augustus 2012

Thailand

01 Juli 2011 - 29 Juli 2011

Java- Bali- Lombok

Landen bezocht: