Dag 2 in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu Dag 2 in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu

Dag 2 in Bangkok

Door: cindyvandijk

Blijf op de hoogte en volg Cindy

10 Juli 2012 | Thailand, Bangkok

Vandaag weer een lekker dagje door Bangkok gezworven. meerdere malen met de tuktuk meegereden en lekker onverwachts op leuke plaatsen terecht gekomen. bijvoorbeeld in chinatown. Waar we gisteren avond heen wilde maar waar geen enkele tuktuk driver ons heen wilde brengen (reden onbekend). hahah. dus vandaag aeindelijk door china town kunnen wandelen. Wel een leuk stukje Bangkok. Verder heb ik het koningspaleis gezien, de golden Mountain, de grote staande boeddah en nog veel meer boeddahs en tempels. Uiteindelijk zijn we ergens in Bankok op een soort rommelmarkt terecht gekomen en daar hebben we lekker gegeten op straat echt voor minder dan een euro incl water. hahaha. Nu terug bij Khaosan Road waar ik inmiddels een ander hotelletje heb genomen. Gewoon heel simpel en een stuk goedkoper dan de vorige. Ik betaal nu 6 euro per nacht en eerst 20. terwijl het aan de overkant is. Maar ik ,oet er wel bij zeggen. Ik heb nu een kamer met 4 muren en een bed en een plank. de badkamer en wc deel ik. Nou ja dat vind ik ook een ervaring. hahah

morgen is mn vlucht naar Chang mai. ben benieuwd.

• 10 Juli 2012 - 13:42

Suus:

Hi, wat leuk te lezen dat het zo goed gaat. Heel veel plezier! X