jungle tour - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu jungle tour - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu

jungle tour

Door: cindyvandijk

Blijf op de hoogte en volg Cindy

15 Juli 2012 | Thailand, Bangkok

Oh jee, ik heb alweer even niks van me laten weten. De afgelopen dagen aren erg druk maar erg leuk!

woensdag ben ik naar Chang Mai gevlogen. Na aankomst in het hotel ben ik naar de night market geweest en naar het Thai Boksen. "Tja zoiets moet je gewoon meemaken. Natuurlijk zijn er bij het boksen weer veel van die barretjes met ladyboys en Thaise vrouwen zeer schaars gekleed, die zich in de armen werpen van Europese mannen van alle leeftijden. Ik blijf het zo triest vinden.

Donderdag was mn eerste dag trekken in de jungle. we waren met een hele leuke groep met allemaal jonge mensen. Een nederlands stelletje, een Belgisch stelletje, een Duitser, twee meiden uit Schotland, drie Amerikaanse broers, de Fransman Nathan en ik. De eerste dag hebben we echt veel gelopen ongeveer 6 uur maar wel met een tussenstop bij een wqatervalletje waar we een lekkere lunch kregen, ingepakt in bananenbladeren. om een uurtje of 5 kwamen we aan bij onze eerste slaapplaats. Geen elektriciteit natuurlijk en we sliepen op matjes in 1 grote slaaphut. Wel super gezellig 's avonds met kaarslicht en een drankje gezellig zitten bijkomen en kletsen.
Vrijdag minder gelopen dan donderdag gelukkig. en het was minder zwaar. we hebben lekker gezwommen bij de waterval en lekker noudlesoup gegeten. en weer verder gestrokken, bergje op en bergje af. Het was wel erg mooi langs de terras rijstvelden Totdat we bij onze nieuwe slaapplaats kwamen. Deze keer hadden we zelfs geen kraantje om onder te douchen. De hutjes stonden naast de waterval dus dat was onze douche na een lange dag lopen en helemaal bezweet daar aan te komen. " ach het heeft wel wat in de jungle, lekker back to basic"
Zaterdag hebben we maar een paar uurtjes gelopen en hebben we een uurtje op olifanten greden, echt door het water enzo!! heel leuk!!! Helemaal omdat mijn olifant mnet een ketting aan een klein olifantje vastzat, waarschijnlijk moeder en haar kind. Zo lief!! Die kleine kwam elke keer met zijn slurf naar mij toe. Ik had namelijk wat banaantjes gekocht en elke keer wilde de olifanten meer. Super!!!!
Later die dag hebben we geraft op bamboevlotten. Dat was ook echt gaaf! leuk zo langs die rivier door de jungle! En daarna naar het hotel. Niet veel later hebben we met de hele groep weer afgesproken en zijn we samen gaan eten en gaan stappen. We hebben een gezellige avond gehad.
Vreselijk gelachen!

Vanmorgen moest ik weer vroeg op, dat was wel heftig na zo'n lange en gezellige nacht gisteren. Vandaag ben ik namelijk verder naar het noorden gegaan, naar de golden triangel. Dat is het drielandenpunt met Laos en Myanmar(Birma).
Wel leuk om te zien. Het drielandenpunt is op de rivier. Dus we zijn met een bootje gaan varen en daarna zijn we nog heel even in Laos uitgestapt.
Verder heb ik vandaag de langnekken bezocht en een mooie tempel. Ik heb vooral veel in het busje gezeten. Maar ik heb lekker geslapen. hahaha.
Vanavond maar eens even rustig aan en dan vlieg ik morgen naar Pucket. Naar het zuiden om eerst naar de eilanden in het Zuid westen te gaan en daan naar de eilanden in het Zuidoosten. Tenminste dat ben ik nu van plan maar als het anders loopt dan maakt het ook niet uit.

Ik zal nu mn verhalen weer een beetje bijhouden, maar in de jungle gaat dat een beetje lastig. Maar in ieder geval geen zorgen!!! Ik vermaak me weer prima!!
kus


  • 15 Juli 2012 - 17:30

    Leonie:

    Het klinkt weer top! Dikke kus

  • 16 Juli 2012 - 09:08

    Neeltje:

    Klinkt goed chica!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Thailand

Recente Reisverslagen:

31 Juli 2012

duiken deel 2

29 Juli 2012

duiken in koh tao.

27 Juli 2012

koh phangan

25 Juli 2012

Ko Samui

23 Juli 2012

van ko lanta naar railay beach
Cindy

Actief sinds 18 Juni 2011
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 25947

Voorgaande reizen:

12 Juli 2016 - 12 Augustus 2016

Hongkong, Vietnam en Filipijnen

14 Juli 2015 - 14 Augustus 2015

Singapore, Maleisië.

27 Juli 2014 - 25 Augustus 2014

rondreis india.

26 Juli 2013 - 20 Augustus 2013

Thailand cambodja

07 Juli 2012 - 05 Augustus 2012

Thailand

01 Juli 2011 - 29 Juli 2011

Java- Bali- Lombok

Landen bezocht: