duiken in koh rong - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu duiken in koh rong - Reisverslag uit Preah Seihanouk, Cambodja van Cindy Dijk - WaarBenJij.nu

duiken in koh rong

Blijf op de hoogte en volg Cindy

10 Augustus 2013 | Cambodja, Preah Seihanouk

Yess. Na de regenachtige saaie dag donderdag, hadden we besloten om vrijdag iets actiefs te doen. Ik ben gaan duiken en Marcus twijfelde te erg, vooral vanwege het weer en het zicht onder water. Dus hij is op trekkingstocht gegaan door de jungle van het eiland. Hij heeft 5 uur gelopen maar het was de moeite waard. En het weer zat mee. Droog en half bewolkt.
Het duiken was ook super. Het zicht onder water was niet zo goed als ik gewend was ( beetje verwend misschien) maar het koraal was mooi en ik heb aardig wat vissen gezien. Super! Ik wil het duiken ook echt blijven bijhouden. Het is zo leuk.

Vandaag was het strak blauw en zonnig. We hebben besloten om de late boot om 4 uur terug te nemen terug naar het vaste land. we moesten vandaag wel terug. Door ons mooie verblijf en dure activiteiten kwamen we precies uit met ons geld. Met 3 dollar op zak kwamen we hier in sihanoukville weer aan. Gelukkig wisten we van de vorige keer dat hier genoeg ATM 's te vinden zijn.
We slapen hier 1 nacht en gaan morgen ochtend gelijk verder. De grens over en naar het Thaise eiland koh Chang.